Dermatološki pregled lica i tijela

Kad nastanu kožni problemi, najčešća prva reakcija je ‘proći će samo’. Nakon izvjesnog vremena, kad problem ne nestaje, potrebno je kvalitetno i što prije dijagnosticirati bolest kako ista ne bi uzrokovala još veće probleme ili postala kronična. Imate li osjetljivu kožu ili kožne probleme koji ne nestaju, ovaj pregled je nešto što biste trebali napraviti!

ZAŠTO OBAVITI DERMATLOŠKI PREGLED?

Iznenađujuće, ali istinito – koža je najveći organ našeg tijela. Tijekom života gotovo svaka osoba ima neku vrstu kožne bolesti. Različiti osipi, alergije na koži, kapilare, hiperpigmentacijske mrlje, gljivične infekcije i sl. najčešće su pojave koje želimo sakriti, ali i bezbolno izliječiti u što kraćem roku.

ŠTO UKLJUČUJE PREGLED?

Dermatološki pregled sastoji se od kliničkog pregleda kože i njezinih sluznica, uz odgovarajuću dijagnostiku. Pregled kose, tjemena i vlasišta uključeno je u pregled, ali i madeži. Nakon postavljene sumnje u određenu dijagnozu bolesti, preporučuje se dodatna dijagnostička obrada – to su najčešće biopsije kože ili kože vlasišta. Ukoliko postoje indikatori infekcije, uzima se bris za bakteriološku ili mikrobiološku obradu.

USPJEŠNO SE DIJAGNOSTICIRAJU

• Alergijske bolesti kože (kontaktni i atopijski dermatitis)
• Psosriasis vulgaris
• Seborejični dermatitis
• Virusne bradavice i različite dobroćudne izrasline na koži
• Pregled madeža i preventivni pregledi s ciljem ranog otkirivanja melanoma ili karcinoma kože
• Acne vulgaris u mladenačkoj i zreloj dobi
• Ispadanje kose i različite bolesti kose
• Rosacea ili crvenilo kože lica
• Bolesti vezivnog tkiva
• Bolesti noktiju
• Lichen ruber planus
• Bolesti vena i kronične rane

POTVRDA DIJAGNOZE

Po iščitavanju rezultata analize dodatnih dijagnostičkih obrada, naš je specijalist u mogućnosti potvrditi dijagnozu te preporučiti potrebnu terapiju liječenja.