Liječenje spolno prenosivih bolesti

Bez straha i bez srama te uz potpunu anonimnost, u našoj poliklinici moguće je liječiti infekciju HPV-a (human papilomavirus) radiovalnim uklanjanjem kondiloma. Statistički gledano, HPV je trenutno najčešća spolno prenosiva infekcija uzrokovana virusom.

I za ostale spolne bolesti se po dijagnostici i izvršenim brisevima radi liječenje tj. daje terapija na osnovi dobivenih nalaza i potvrđene dijagnoze.

ZAŠTO SE ODLUČITI ZA LIJEČENJE?

Spolne bolesti učestale su pri spolno aktivnoj populaciji. Unatoč edukaciji i osvješćivanju, taj postotak je i dalje visok i sveprisutan u našem društvu, pogotovo pri mlađoj populaciji.

Specifično za HPV je činjenica da postoji preko 150 vrsta genotipova, od kojih su čak 40 uzročnici infekcija u genitalnom području. Samo neki od tih genotipova HPV-a imaju maligni potencijal da se razvije u karcinom vrata maternice, a iako 90% HPV infekcija naš organizam svlada u roku od 2 godine i nikad nema kliničkih simptoma, u nekih osoba ona može izazvati anogenitalne bradavice, kondilome ili druge vidljive kožne promjene. Radiovalno uklanjanje kondiloma odličan je način liječenja jer je minimalno neugodan, a rezultati su vidljivi.

ŠTO JE MOGUĆE TRETIRATI?

Liječenje spolnih bolesti moguće je u našoj poliklinici, a počinje po potvrdi dijagnoze nalazima. U našoj poliklinici radi se dijagnostika i brisevi na HPV, HSV, Chlamydia trachomatis i Candidu, a koje se liječe po potvrđenoj dijagnozi uglavnom antibioticima, vaginaletama i/ili kremama. S obzirom da je HPV jedna od najproširenijih spolno prenosivih bolesti, posvetit ćemo više detalja tretmanu uklanjanja kondiloma: Pri HPV-u je moguće tretirati područja s promijenjenim stanicama epitela koje tvore izrastline i time vidljivo ukazuju na postojanje HPV-a, a vrlo često se radi o samo jednokratnoj terapiji. Postoji nekoliko metoda liječenja koje se često i kombiniraju, a savjetovanjem s liječnikom specijalistom uz suradnju pacijenta moguć je brz uspjeh i završetak liječenja. Dodatnim testiranjima moguće je dokazati prisutnost HPV-a u tkivu i vrsti genotipa koji je prisutan.

Genotipovi visokog rizika za razvoj malignih bolesti: 16, 18, 31, 33, 35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59, 68
Genotipovi niskog rizika koji uzrokuju nastanak kondiloma: 6, 11, 42, 43, 44

PRIPREMA PRIJE TRERMANA

Posebna priprema nije potrebna prije tretmana radiovalnog uklanjanja kondiloma, metode kojom ih uklanjamo u našoj poliklinici.

TRETMAN I POSTUPAK

Netom prije tretmana nanosi se lokalna anestezija, stoga je potrebno da pacijent nije osjetljiv na anestetik. Tijekom tretmana potrebno je mirovanje, dok se nakon samog tretmana i još nekoliko dana kasnije nanosi antibiotska mast na tretirano područje. Potrebno je i ukloniti područje od sunca ili nanijeti primjerenu maksimalnu zaštitu prilikom izlaganja. Iako je tijekom tretmana oštećenje okolne kože minimalno, tretirano područje može ostati crveno još narednih nekoliko tjedana i postepeno se vraćati u finalni oblik ožiljka. Pregled nakon tretmana radi se okvirno 4-6 tjedana kasnije.

Pošaljite nam upit, odgovaramo u najkraćem mogućem roku!